Was ist neu

Starr mer uff en Dellor un i soag dir, doss du än Schwob bisch (Schwäbisch)

Mitglied
Beitritt
26.06.2004
Beiträge
1

Starr mer uff en Dellor un i soag dir, doss du än Schwob bisch (Schwäbisch)

Also, i muss euch doch e mol von der Sach midder Flasch verzähle. Des wor nämlich mein greschdes Abendeuer. Un i bin immerhin scho acht!

Mei Mudder hot mi zu meim Freund gfahre. Der isch acht Joar alt und mir gehn ind gleiche Glass. Er heißt Hendrik. Der Hendrik, der hot braunes Hoar und türkisfarbene Auche. Mit ihm und seim Bruder simmer nochmiddags zum Schbielblatz gange. Mir hän viel Zeigs dabei khet, auch ä Sprudelflasch zum Dringe.

Da hemma än bissle an de Kletterstangen gschbielt. Dann hot der Sven, des isch em Hendrik sei Bruder, vorgschlage, dass mer ä Flasch mit Sand vollmache.
„Solle mer se hie mache?“, had er dann gfragt.
Hendrik und ich warn einverstande.

„Wie solln mer se denn kabutt mache?“, hab ich n gfragt.
Hendrik sagte zu uns: „Schmeißt se doch oifach uff n Boode!“
„Ha, wer solls n jetz mache?“, wollde Sven wisse.
„I machs“, hab ich em dann gsagt und die Flasch gnomme und Sand nei gfüllt. Die war dann ganz schö schwer!

I hob se dann nebe den Sandkaschde gschmisse, weil do Steine warn. War des laud!
Mir hen en bissle Angst kriegt, weils vielleicht die Nachbarn ghert hätte, deswege sin me weggrannt.
I hob aber die Stang ganz vergesse und bin voll wedder des Ding gebretzelt. Hinde am Kopf, das hat saumäßg weh ge do. Ich hob sogar am Kopf gbludet.

I hob des z erscht gar ned gmerkt. Erschd als der Hendrik es mir gsagt hat. Mir sin so schnell mer konnte, weggrannt. Die Straß nuff zum Hendrik sei Haus. Da hat sei Mudder dann schnell mein Baba o grufe und der isch dann au so schnell wierer k ennt hot, zu mir her gfahrn.

Baba hot mi abgholt und isch mit mer ins Grangehaus gange. Der Dogdor hat die Wunde gnäht und mir ne Spritze gebbe.
Mein Diischört war voller Blud.
Dann semer nach Haus gfahrn.
Und wenn i ned gschdorbe bin, dann leb i no heit.

 

Hallo Julio

erschdmol herzlich willkommo uf kg.de.
Sche griebo hosch dei Gschicht. Des hat mi a bissle an mei Kindhoit erinnort. Mir hen zwor koine Flascho zdeppert, abor so wos ähnlichs.
Mir sen manchmol in de Büsch gsesso ond hen de laid verschreckt.
Musch bald mol wieder a Gschicht schreibo, i les se dann au!

Bis bald

Morpheus

 

hallo Julio!

herzlich willkomen hier. :)

Nette, kurze Geschichte hast Da - und ich hab sie sogar ohne Übersetzung verstanden :)

Ein Tipp für die nächste Geschichte vielleicht: Du könntest die spannenden Anteile ruhig noch etwas ausbauen. Lass den Leser das ganze miterleben, wie hast Du Dich dabei gefühlt, was hast Du gedacht?

Schöne Grüße!
Anne

 

Hallo Julio,

dein Kopf ist inzwischen hoffentlich wieder heile und der Schreck überwunden.

Deine kurze kleine Geschichte habe ich gern gelesen und auch als Nordlicht hab ich sie verstanden.

Ein paar Dinge hättest du vielleicht mehr in "wörtlicher Rede" erzählen können, um es für mich als Leser spannender zu machen. Aber das lernst du bestimmt noch.

Ich freu mich schon auf deine nächste Geschichte.

Lieben Gruß, sim

 

Hallo Julio,

wos Du so alles erlebsch, des sen ja diregt Obateier! Obber verzähld, wos aus Deina Flasch worda isch, hosch donn doch nemme. Hot ses wenigschtens sche zerissa?

Mir hörat beschdimmd nu öfter vo Dir, wann mer in Doin Alder scho on Segretär hot, donn konn an sicher nix mehr vom Schreiba abhalde! :D

Viele Grüß

schreibd Dir die
Bedra ;)

 

Woisch was Julio!? I bän jetzt scho seiiid oim Joar nämma im Ländle. Woisch, i gomm oigädlich aus Stuagott abr mi hotts jetzt nach Hannover verschloge. Die kennet koi Moultascha un sagät "Nudla" zu Spätzle. NUDLA!!! Des sän doch koi Nudla! I könnt so obacha us dr Haut fahre, des glaubsch ädda :)
Mr hot doi Gschichtle gronodamäßig gfolla. Da hon i gloi hoimweh b'komma. Mr laufet jetzt no dr Trän nonder.
A liabs Griaßle in mai Süda! Pass guad druff uff, gell?
Muddy

 

Hallo JULIO,

eine schöne Geschichte! Toll, dass du sie veröffentlicht hast.
Da sieht man mal, was alles passieren kann, nur weil man einen Moment nicht aufgepasst hat.
Hoffentlich schreibst du noch weiter!

L G,

tschüß Woltochinon

 

Wenn's wahr is: Siehste, Julio, das kommt davon ,wenn man Flaschen am Spielplatz zerdeppert. War doch aus Glas, oder? Als Papa hätte ich dir sauber die Leviten gelesen, mein Lieber, gewaltfrei versteht sich! Die Stange war da weniger gnädig...

Acht Jahre? Wirklich gut geschrieben...äh...diktiert!

Grüße
nic

 

hallele Julio,

hod mr wirklich guad gfalla, dei gschichtle. hot mi an mey oigana kendheit erännert, do be i mit babas hausschuh geged heizung donnerd on han heid no a narb dofo uff dr stirn!

freu mi scho uff dei nägschda gschicht!

griasle
schdephy

 

Letzte Empfehlungen

Neue Texte

Zurück
Anfang Bottom